Ettől a motortól várják a Man TT új villanyos körrekordját

2019.03.27. 15:47

A Tokió Motorcycle Show-n mutatta be a Mugen az új villanyos versenymotorját a Man TT-re, a Shinden Hachit - a hachi japánul nyolcat jelent (lád még: Hachiroku - 86), ez pedig a Mugen villany-superbike-jának a nyolcadik generációja.

A specikifákciót átnézve az derül ki, hogy a műszaki részen nem változott a tavalyi Shinden Nanához képest, viszont módosítottak az idomokon és az aerodinamika hangolásán. Az is feltűnő, hogy a Mugen továbbra is a Showa szénszálból készült prototípus első villáját használja, amely sokkal könnyebb, mintha alumíniumból készülne - hasonlót csak a MotoGP-ben látni.

Az új fejlesztések célja, hogy a javítsanak az aktuális TT Zero körrekordon, azaz 196 km/h-s átlagnál jobbat fussanak. Idén John McGuinness és Michael Rutter lesznek a gyári pilótáik, és minden esélyük megvan a győzelemre.

A Mugen Shinden Hachi egyébként 248 kilós, a csúcsteljesítménye 163 lóerő, a forgatónyomatéka pedig 210 Nm, a villanymotor hűtését pedig olajjal oldották meg.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.