A holland Rev'it belépett a motorosruha-gyártól elit páholyába, a Dainese és az Alpinestars után ők a harmadik márka, akik légzsákos bőrruhát mutattak be. Viszont annyit tanultak a másik két gyártó jogi háborúskodásból, hogy egy egészen új megközelítést választottak.
A Rev'it légzsákja elvileg vékonyabb és kevésbé melegíti a motorost, mint az eddigiek, ez utóbbi vélhetően a forró versenypályákon (pl. Sepang) jelent előnyt majd a motorversenyzőknek - állítólag 50%-kal több levegőt enged át. Szintén a világbajnokságok indulóit célozzák azzal, hogy a 25%-kal könnyebb a Rev'it légzsák, mint a konkurenseké.
A hollandok légzsákrendszerének a titka a félig légáteresztő anyag (marketingnevén: Max Air Textile), amelyben apró légcsatornák futnak - 10 ezer darab négyzetméterenként -, amelyek lehetővé teszik a szellőzést.
Ha a Max Air technológia megkapja a FIM homologizációját, először a MotoGP-ben tűnik fel, aztán körülbelül még egy év, mire elkészülnek a lakossági darabok - vagyis legkorábban 2020 áprilisában kerül forgalomba.