2021-ben jöhet az új Yamaha YZF-R1

2019.04.16. 16:43

2021-re a Yamahának lépnie kell YZF-R1-ügyben, ugyanis akkor lép életbe az Euro5, amit a mostani konstrukció már nem fog teljesíteni - már az Euro4 miatt is nagyon sok kompromisszumot kellett kötniük. A hírek szerint a következő R1-nél maradnak a soros négyhengeres felépítésnél és a crossplane gyújtássorendnél.

dsc 4262

Ha hihetünk a pletykáknak, ezt még meg fogják fejelni egy változó szelepvezérléssel és visszafelé forgó főtengellyel, és így ők is átlépik a 200 lóerős határt. Az kérdéses, hogy szintén át fogják-e lépni az 1000 köbcentit, mint a Ducati és az Aprilia, és készítenek külön homológ versenyváltozatot a világbajnokságra - ha tippelnem kéne, nem.

Az aktuális YZF-R1-hez 2015 óta nem nyúltak érdemben, vagyis jelenleg az összes konkurense frissebb nála - az Aprilia, a BMW, a Ducati és a Kawasaki 2019-re új modellel állt elő, a Honda és a Suzuki pedig két éve frissített.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.