Csak nem egy Fogarty replika Ducati V4 készül?

2019.07.10. 10:08

A motorcycle.com hozott le borzasztó minőségű kémfotókat, amelyek kapcsán be is indult a találgatás, hogy pontosan mit is látni rajta. Egyfelől ott volt opciónak, hogy a képen egy továbbfejlesztett Panigale V4S látható - szinte biztos, hogy az 1103 köbcentis változat, nem pedig a 999 köbcentis V4R az alap, ugyanis az idomról hiányoznak a kivágások, melyeken a versenyhomológ R változatnál távozik a motor hője. A másik feltűnő részlet, hogy hatalmas 1-es rajtszámol visel a motor, amiből két dolog következhet: vagy előre érzik a 2019-es világbajnoki címüket, vagy egy régebbi győzelem előtt tisztelegnek - ezek közül az utóbbi a valószínűbb.

Így néz ki az alap Panigale V4
Így néz ki az alap Panigale V4

A tetőtől talpig Ducati cuccokba öltözött pilóta sem véletlen, óvatos jelzése annak, hogy hivatalos Ducati tesztről van szó, illetve a fényezésen kívül feltűnő még, hogy Öhlins futómű van a motor alatt (azt viszont nem tudom megmondani, hogy hagyományos, vagy félaktív), illetve a felnik is magnéziumból készültek, és mintha a szélvédő is magasabb lenne a szériánál.

További adalék, hogy éppen 25 éve jelent meg a Ducati 916, és nyerte meg vele Carl Fogarty az első Superbike világbajnoki címét - ezek pedig elég komoly mérföldkövek voltak a Ducati történelmében. Elég valószínű tehát, hogy egy évfordulós modellen dolgoznak, és innentől már azt sem lehetetlen belelátni a képekbe, hogy maga Fogarty ül a motoron.

Amennyire tudni lehet, a Ducati idén is tervez valamit a Superbike VB Laguna Seca-i fordulójára - két éve ott mutatták be a 1299 Panigale R Final Editiont.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.