1135 köbcentis lehet a Suzuki Katana R

2019.07.29. 16:14

Pletykának továbbra is pletyka, bizonyíték még nincs, de mivel folyamatosan csöpögnek az új információk, egyre nagyobb a bizonyosság, hogy egy-két éven belül bemutatják a Suzuki Katana R-et. Eddig úgy tűnt, hogy a blokk érintetlen marad, a maga 148 lóerejével, csak a féket és a futóművet fejlesztik, ám most további infók érkeztek, melyekről csak remélni tudom, hogy igaz lesz.

suzuki katana press test 3 day rider4 19

Állítólag a Katana R-rel a cél, hogy közelebb kerüljön az Aprilia, a KTM és Ducati csúcs-nakedjeihez, és ennek megfelelően tovább húzzák az egykori K5-ös GSX-R1000-ből származó blokkot. A 999 köbcentit 1135-re növelik, amivel akár 160-170 lóerőt is kicsalhatnak a négyhengeresből. Érdekes, hogy nem az aktuális GSX-R1000 változó szelepvezérlésű blokkját építik be, mely alapból kétszáz lóerős - ha áthangolással ki is dobják a komplett felső tartományt, úgy is bőven marad 170 ló.

Ahhoz viszont, hogy a Katana 1135 R fel tudja venni a versenyt az európai hyper nakedekkel, vagy akár csak az MT-10SP-vel, ahhoz nem elég a plusz teljesítmény, ebben a műfajban ma már a kifinomult elektronikai segédletek is kötelezőek, mint például a kanyar-ABS, az IMU vezérelte kipörgésgátló, és a gyorsváltó, a rajtautomatika és hasonló ínyencségek sem nélkülözhetőek. Ezek egyébként a Suzuki rendelkezésére állnak, a GSX-R1000R-ben benne van már minden.

Ezen felül a fékeket, a futóművet és a kerekeket cserélik könnyebb és minőségibb alkatrészekre, és állítólag a külsőn is módosítanak annyit, hogy agresszívebb legyen.

Az új Suzuki Katanáról szóló tesztünk itt olvasható.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.