Kémfotók a Kawasaki Z H2-ről

2019.10.14. 15:16

Bár csak október 23-án fogják leleplezni a Kawasaki Z H2-t, a kompresszoros nakedet, már most kikerült pár fotó, amiken egy motorszállításhoz használt kalodában van.

A Z H2 alapjául szolgáló H2 2015-ben jelent meg, és nagyon durván újragondolták vele a sportmotorok receptjét, a feltöltéssel pedig olyan teljesítményt értek el, amihez eddig nem nagyon tudtak hozzászólni a konkurensek, a 2019-es változat például 228 lóerős. Mármint alapból, utcán legálisként ennyi, nem kell hozzá track pack vagy egyéb utólagos beavatkozás.

A legfrissebb hírek szerint Z H2 200 lóerős lesz, amely lényeges erőtöbblet a Z1000 140 lóerejéhez képest. Értelme természetesen nincs, hiszen egy naked bike nagyjából 150 km/h-ig szórakoztató, tehát jó eséllyel addig, ahol ezen el kell váltani az egyest. A H2 sorozat továbbra is egy technológiai demó, amivel a Kawasaki bemutatja, hogy milyen megoldásokra képes.

A H2 Z alapból Pirelli Diablo Rosso Corsa III gumikon érkezik, a műszerfal egy TFT kijelző, alapból jár hozzá komplett elektronikai csomag kipörgésgátlóval, üzemmódkapcsolóval és kanyar-ABS-szel, illetve van rajta tempomat is, viszont a képek alapján nem kapja meg az elektronikus futóműállítást, tehát a Showa Big Piston villát kézzel kell csavargatni, ha nem vagy elégedett a hangolással - az elektromos futóművet valószínűleg a Z H2 SE kivitel fogja csak megkapni.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.