Csak apróságokba tudtak belekötni a Gold Wingen

2019.10.24. 10:30

2018-ban jelent meg az új Gold Wing, mely az elsőtől az utolsó csavarig megújult - a váz könnyebb lett, dupla lengőkaros első futóművet tettek alá, ellátták elektromos szélvédővel, kulcsnélküli indítással, üzemmódkapcsolóval, kipörgésgátlóval, opciós dupla kuplungos váltóval és egy sor kényelmi extrával, 2020-ra pedig óvatosan frissítik - például áthangolják a futóművet, új befecskendezőt tettek fel és továbbfejlesztették a DCT-t.

Az első és a hátsó gátlót egyaránt átdolgozták - részleteket nem árultak el arról, hogy pontosan mi is változott. A felszereltségen is variáltak, például a légzsákos Tour modell oldaldobozban lévő USB kivezetése az összes modellen alapfelszereltség, így a műszerfali kivezetésen kívül van még egy beépített töltési lehetőség.

Emellett átdolgozták a vezető előtt lévő tároló nyitógombját, illetve frissítették a navigáció szoftverjét. Emellett a top case-zel szerelt Tour kivitelen alapáras extra a ködlámpa, illetve terveztek rá egy ergonomikusabb utaskapaszkodót.

Mint látszik, nagyon mélyen nem nyúltak bele, a Gold Wing nem az a típus, amit évente frissíteni szoktak, sőt, éppen ellenkezőleg, simán tíz év körüli modellciklusra tervezik.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.