Leleplezték a Ducati Streetfighter V4-et

2019.10.24. 09:21

Nyugodtan mondhatjuk, hogy már évek óta vártunk erre - az első Ducati Streetfighter még a 1098 alapjaira épült, most pedig itt van az új, immár a Desmosedici Stradale V4 blokkal - a műszaki megoldásainak nagyrésze a Panigale V4-ből érkezett, lényegében egy az egyben.

Számokkal a Streetfighter V4 nagyon jól áll, 1103 köbcenti, négy henger V alakban, 208 lóerő 12500-as fordulaton - ami a legfontosabb, hogy a Panigaléhoz képest inkább nyomatékra hangolták, ezen a téren 30%-kal többet tud a Streetfighter 1098-nál. Aztán ha valakinek elborul az agya, erre is tehet verseny kipufogórendszert, és akkor már egy 220 lóerős nakeddel őrülhet meg.

Az újdonság jól látható szárnyakat kapott, amelyekre a naked bike-oknál még példátlan teljesítmény miatt volt szükség, a légterelők egyébként 28 kiló leszorítóerőt termelnek 270 km/h-s sebességnél.

Az elektronikai csomag közvetlenül a Panigale V4-ből jön, és ahogyan a csúcskategóriában elvárt, itt is egy IMU szolgáltatja a jelet a vezérlőnek - így a kipörgésgátló számol az oldalgyorsulással, van kanyar-ABS, wheelie-kontroll, motorfék-kontroll és kétirányú gyorsváltó.

Az alap Streetfighter V4 mellett bemutatták az Öhlins futóművel és kovácsolt alumínium Marchesini kerekekkel szerlt Streetfighter V4 S-t is.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.