Leleplezték a Ducati Streetfighter V4-et
Nyugodtan mondhatjuk, hogy már évek óta vártunk erre - az első Ducati Streetfighter még a 1098 alapjaira épült, most pedig itt van az új, immár a Desmosedici Stradale V4 blokkal - a műszaki megoldásainak nagyrésze a Panigale V4-ből érkezett, lényegében egy az egyben.
Számokkal a Streetfighter V4 nagyon jól áll, 1103 köbcenti, négy henger V alakban, 208 lóerő 12500-as fordulaton - ami a legfontosabb, hogy a Panigaléhoz képest inkább nyomatékra hangolták, ezen a téren 30%-kal többet tud a Streetfighter 1098-nál. Aztán ha valakinek elborul az agya, erre is tehet verseny kipufogórendszert, és akkor már egy 220 lóerős nakeddel őrülhet meg.
Az újdonság jól látható szárnyakat kapott, amelyekre a naked bike-oknál még példátlan teljesítmény miatt volt szükség, a légterelők egyébként 28 kiló leszorítóerőt termelnek 270 km/h-s sebességnél.
Az elektronikai csomag közvetlenül a Panigale V4-ből jön, és ahogyan a csúcskategóriában elvárt, itt is egy IMU szolgáltatja a jelet a vezérlőnek - így a kipörgésgátló számol az oldalgyorsulással, van kanyar-ABS, wheelie-kontroll, motorfék-kontroll és kétirányú gyorsváltó.
Az alap Streetfighter V4 mellett bemutatták az Öhlins futóművel és kovácsolt alumínium Marchesini kerekekkel szerlt Streetfighter V4 S-t is.