A KTM az elektromos motorok úttörőjének számított egy időben - készítettek elektromos endurót, krosszmotort és szupermotót is, sőt, még 2013-ban egy elektromos robogó tanulmánnyal is előálltak a Tokiói Autószalonon, amiről azóta sem érkezett hír.
Az azóta eltelt időben viszont már mindenhol a villanyjármű a sláger, és a KTM pedig felvásárolta a GasGas-t, amely a Torrottal együtt jelentős tudást halmozott fel a villanymotorokkal kapcsolatban - ezen felbuzdulva az osztrákok bejelentették, hogy a következő években a Bajaj-zsal közösen komplett elektromos modellcsaládot fejlesztenek.
A platform elméletileg meg is van, a Bajaj Chetak már kapható Indiában - körülbelül 100 kilométeres hatótávval nagyjából félmillió forintos áron. A KTM és a Husqvarna elektromos járművei Indiában készülnének, ugyanott, ahol a Chetak is, bár a formáját biztosan hozzáigazítják majd a KTM és a Husqvarna arculatához.
A 2013-as KTM E-Speed tanulmány formája ma is megállná a helyét, nem kizárt, hogy azt fogják leporolni a projekthez - térhálós vázzal és a sportos formákkal illene a KTM profiljába, ami pedig a formatervezést illeti, a Husqvarnát sem kell félteni.