300 lóerő körül lehet a Bimota Tesi H2

2019.12.02. 14:22

A Kawasaki felvásárolta a Bimotát, az első közös prototípusukat pedig jól fogadta a közönség, a Bimota Tesi H2 elég érdekes és ütős lett ahhoz, hogy elkezdjék előkészíteni a gyártást. A Tesi H2 blokkja a Kawasaki H2-ből származik, a körítést viszont a Bimotánál teszik hozzá - az olasz márka megmaradt önállónak, ugyan a Kawasaki Heavy Industries az egyik leányvállalatán keresztül a 49,9%-os tulajdonos, a japánok inkább csak felügyelik a folyamatokat.

Bimota-TesiH2-leak-asphaltandrubber-16

A Tesi H2 a Tesi 3D-hez hasonlóan lengőkaros első futóművet és függőcsapszeges kormányzást kap, illetve az olasz Motociclismo információi szerint a Bimota mérnökei a blokkba is belenyúlhatnak, és a Tesi H2 közelebb lesz a 300 lóerőhöz, mint a 200-hoz.

Azt eddig is tudtuk, hogy a 998 köbcentis, kompresszoros négyhengerest simán 300 lóerő fölé lehet húzni - H2R 310 lóerős, viszont közúton nem használható. Ezzel szemben a Tesi H2 rendszámos motornak készül.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.