Új Street Triple R: két lépés előre, egy hátra

2020.02.12. 10:53

Leleplezték az új Triumph Street Triple 765 R-t, amely a középkategória egyik legjobb vétele: az elődtől is zokogtunk, annyira jó volt, és most még olcsóbb is lett.  Az R változat eggyel a csúcs RS alatt van, de közel sem fapados, az alapmodell továbbra is az S kivitel lesz. A leglátványosabb változás a külsőt érinti, ezt hozzáigazították a nemrég bemutatott új RS-hez, tehát újak a lámpák, élesebbek az idomok, lecserélték a kipufogót és újak a visszapillantók.

A teljesítménye maradt 116 lóerő, de immár teljesíti az Euro5-ös normát, miközben a motor forgó alkatrészeinek csökkentették a tehetetlenségét, így még gyosabban és élénkebben reagál. Emellett a kétirányú gyorsváltó az alapfelszereltség része lett - illetve ami még fontosabb, hogy olcsóbb lett - hazai ára még nincs, de azokon a piacokon, ahol már tudni, mennyibe fog kerülni, úgy lőtték be, hogy ha minimálisan is, de olcsóbb legyen a KTM 790 Duke-nál. Ennek viszont az volt az ára, hogy a fancy színes TFT műszerfal helyére egy hagyományosat szereltek, LCD panellel és analóg órával.

A fontos dolgokat legalább nem áldozták be, az állítható Showa futóműhöz és a Brembo monoblock fékekhez nem nyúltak.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.