A Honda külső légzsákot szabadalmaztatott, amely a gyalogosok, kerékpárosok és motorosok túlélési esélyeit növelheti. Maga az ötlet nem egyedi, legalábbis a szabadalmak világában nem, a Honda viszont annyiban újat hoz, hogy az ő tervük kissé okosabb annál, mint hogy pusztán van egy légzsák a kocsi orrán.
Nem csak egy automata légzsák, mely baleset esetén automatikusan durran, ez folyamatosan figyeli az utat, figyeli a körülötte lévők méretét, alakját és az autóhoz mért viszonyát. Miután ezeket az adatokat begyűjtötte, a rendszer regisztrálja, hogy az áldozat kicsi, közepes vagy nagy - és ezek függvényében más-más nyomással nyitja a légzsákot.
Nagy áldozat esetén a legdurvábban durrantják be a légzsákot, és kicsit meg is emelik a motorháztetőt, hogy a szerencsétlen ne repüljön át a becsapódás után az autó fölött. Ha pedig kisméretű az áldozat - pl. egy gyerek - akkor alacsonyabb nyomással nyílik a légzsák. Emögött az a logika, hogy a kisebb súlyú gyerek a teljes nyomású légzsákról továbbpattanna, és újabb sérüléseket gyűjthet be.
A kerékpárosokra és motorosokra nézve ez sem tuti megoldás, őket jellemzően nem a kocsi orrával szokás elütni - bár sajnos az sem példanélküli -, de az ő túlélési esélyeiket is nagyban javíthatja a Honda által szabadalmazott rendszer.