A Brixton az EICMA-n leplezte le az 1200 köbcentis, soros kéthengeres klasszikus modelljét, amely simán elhappolhat vevőket a Triumph T120 elől. A legfrissebb képek szerint pedig a motor tulajdonképpen készen van - azt viszont nem tudni, hogy a járvány miatt csúszik-e a bemutató, vagy még idén elkezdődik a sorozatgyártás.
Az 1200-as Brixton tervezését az osztrák KSR Group házon belül végezte a Krups-i központban, a gyártás pedig Kínában zajlik majd.
Egyelőre nincsenek hivatalos adatok, viszont vannak szemmel is jól látható részek, amelyekből már lehet erre-arra következtetni: ilyenek a költséghatékony J.Juan fékek, a váz vitatható szépségű hegesztései és az olcsó futómű - ezek alapján nagyságrenddel lesz olcsóbb a Triumph-oknál, és inkább azoknak szól, akiknek az összhatás kell, nem a részletekbe menő kidolgozottság. Vagy éppen motorépítőknek lesz jó alap, akik hajlandóak befejezni.