Az Indian egy új változatot készített az FTR1200-ból, amellyel a flat track versenymotorjuk, az FTR750 sikereit ünneplik meg - a gyári csapattal a kéthengeres, 750-es géposztályban háromszor nyertek bajnokságot, és ezt dörgölik a Harley orra alá az FTR1200 Carbonnal.
A Carbon a műszaki alapok terén nem hoz újat, a 1203 köbcentis, folyadékhűtésű V2-es továbbra is 124 lóerőt és 120 Nm csúcsnyomatékot tud, a körítés viszont az ínyenceknek szól. A tank borítása, a lámpa körüli burkolat, az első sárvédő és a hátsó ülés burkolata szénszálas műanyagból készült, akárcsak a gyári versenymotoron. Ezen felül egy Akrapovic végdoboz húztak rá, és elkészült a külünleges kiadás.
A futóművet és az elektronikát az FTR1200S-ből vették át, vagyis minden paraméterében állítható Showa villa és rugóstag került alá, a monoblok fékeket pedig a Brembo szállítja. A műszerfal színes TFT, amelyen keresztül lehet hangolni a kanyar ABS-t és a kipörgésgátlót, illetve ezeken felül van még tempomat és BT csatlakozási lehetőség.