Vízhűtéses blokkal jönne a Harley új café racere és flat trackerje

2020.05.08. 15:47

Az Európai Szabadalmi Hivatalhoz küldött beadványok megerősítik, hogy a Harley egy flat track és egy café racer stílusú motort is építene az új vízhűtéses blokkjuk köré.

hd2

A prototípusok képei először tavaly év végén bukkantak fel egy befektetőknek szóló dokumentumban, de nem tartozott hozzájuk időterv, így nem lehetet tudni, hogy mikor fognak megjelenni. Most viszont nem csak levédették a típusok jellegzetes megoldásait, hanem megerősítették, hogy az új modelleken már dolgoznak.

Mindkét modell a Pan Americában is használt 60 fokos hengerszögű, vízhűtéses Revolution blokkot kapná. Ráadásul ha minden igaz, akkor mind a café racerbe, mind a trackerbe az 1250 köbcentis kivitelben szerelnék.

A váz mind a két esetben ugyanaz az acélcsövekből hegesztett szerkezet, amelybe a blokkot teherviselő elemként építik be, a képek alapján viszont a lengővilla eltérő lesz a két motornál.

A café racer változat egyértelműen az 70-es években bemutatott XLCR-t idézi, és bár a híres 2-1-2 kipufogót nem emelik át, de a fejidom, a tank és a négyszögletes lengőkar alapján letagadhatatlan, honnan van az ihlet.

Eközbena tracker az XR750 és az XG750R utánérzete, ezt a dirt track nyereg, a Fat Bob első lámpája és a 19-es kerek határozzák meg.

Mivel ez a két modell nem volt ott a 2021-es tervek között, várhatóan legkorábban 2022-ben érkeznek csak.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.