Adná magát, hogy a Honda megcsinálja a naked RR-R-t
Bár a gyár oldaláról még elejtett szó sem esett a CBR1000RR-R naked változatáról (a képet a Kardesing rajzolta), egyre több rajongó álmodozik arról, hogy a Honda is belépjen a hypernakedek piacára - az RR-R ugyanis ideális alap lenne ahhoz, hogy olyan ellenfelekkel szálljon harcba, mint az MT-10, a Ducati Streetfighter V4, a Tuono 1100, a BMW S 1000 R vagy a KTM 1290 Super Duke R.
A jelenlegi Honda CB1000R egy nagyon kellemes és szép neoretro motor, de műszakilag távol van a pucér motorok csúcsaitól, a veszettül erős, pályakész futóművel és fullos elektronikával telepakolt szörnyektől. Viszont az RR-R-ben megvan a potenciál, a 200 lóerő feletti teljesítmény, a teljes elektronika és a csúcs futómű a hozzá illő fékekkel - lényegében csak az idomokat kell levenni róla, feltenni egy lámpát és egy széles kormányt, és készen is van a CB1000RR-R.
A pucér RR-R gyártása azért is ésszerű lenne, mert így a superbike műszaki alapjainak a fejlesztési költsége nem egyetlen modellre terhelődik rá, hanem platformkét használva hamarabb megtérülne - ezzel pedig nem csak a motorosok, hanem a japán cég könyvelői is elégedettek lennének.
A kérdés, hogy mit lép erre a Honda? Talán valamelyik őszi szalonon (ha lesznek még ilyenek) választ kaphatunk a kérdésre.