Az MV Agusta elkezd nagyban játszani

2020.06.29. 14:44

Izgalmas volt az elmúlt év az MV Agustánál, ugyanis a 12 hónapja Timur Sardarov lett a cég vezérigazgatója, és vette át teljesen a céget a Castiglioni családtól. Sardarov nagy tervekkel került a cég élére, például azt tűzte ki célnak, hogy kisszériás gyártóból a nagy európai márkák teljes értékű ellenfelévé fejlessze fel a márkát.

2016-MV-Agusta-F3-RC-675-800-WSS-replica-41

 

Ahhoz, hogy nagy gyártók legyenek, kisebb és olcsóbb modellekre is szükségük van, ezért terveznek 3-400 köbcentis, belépő motorokat a kínai Loncinnel közösen, valamint egy ligával feljebb, 5-600 köbcentis méretben is készítenének modelleket, hogy kisebb legyen a rés a kínálat alja és teteje között, illetve ezzel a méretosztállyal azokon a piacokon is meg tudják vetni a lábukat, amelyeken jellemzően a japán márkák a legerősebbek.

Első körben az évi 20 ezer motor eladása a cél, melyhez az F3 és az F4 modellek frissítésére is szükség van. Sardarov a Youtube-ra feltöltött két részes videóban mesélt a tervekről, ebből például kiderült, hogy 2021-ben fog érkezni az új F3, mely egy új elektronikai csomagot is kap majd, illetve utána majd jön a következő F4, amely nem csak egy szimpla sportmotor lesz, hanem eleve úgy tervezik, hogy vissza lehessen térni vele a Superbike világbajnokságra. Az F4-ről elárulta, hogy maradnak a típusra jellemző építési módnál, nem állnak át V4-re.

Az F3 és az F4 bemutatója között frissítik a Turismo Velocét, amelybe egy 950 köbcentis blokk kerül, illetve elárulta azt is, hogy valóban visszahozzák a Cagiva márkát, de az a városi mobilitás brandje lesz, jellemzően elektromos járművekkel.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.