Minden eddiginél tisztább kémfotón látható a Multistrada V4

2020.07.08. 08:08

Érdemi álcázás nélkül sikerült lencsevégre kapni a Ducati Multistrada V4-et, lényegében minden fontos részletet látni - még azokat is, amik egészen biztosan nem véglegesek (pl. kipufogó).

Ducati-Multistrada-V4-testing03

A kép alapján még javában zajlanak a tesztelések és mérések, erről árulkodik a hátsó dobozhoz vezető kábel - a dobozban valószínűleg egy adatrögzítők és mérőszeközök vannak.

Bár V4-es blokk számít a legfontosabb újításnak a Multistrada sorozatnál, a négyhengerest már láttul a Panigaléban és a Streetfighterben egyaránt - a Multiban várhatóan 180 lóerő körüli teljesítménnyel fogják beépíteni. A váz és a futómű viszont tejlesen új lesz, például a kép alapján dobják a mostani 1260 egykarú hátsó futóművét. A központi rugóstag helyzetét is újragondolták, a rugóstag közelebb kerül a motoros bal lábához.

A V4-es blokkhoz valamiért nem a Ducati védjegyének számító térhálós vázat használják, hanem egy hagyományosabbnak mondható hídvázat terveztek hozzá, és csak a segédváz térhálós.

Az új Multistrada V4 másik érdekessége, hogy a kémfotó alapján ez is megkapja a Bosch a radaros rendszerét, amellyel a BMW már beharangozta a jövőre érkező K 1600 GT-t, illetve a követős tempomathoz és a ráfutásgátlóhoz szükséges első egységen kívül lesz egy másik is, motor hátuljában, mely a holtteret kémleli.

A blokk módosításairól egyelőre nem sokat tudni, várhatóan áthangolják, hogy lent nyomatékosabb legyen, és simább legyen a teljesítményleadása, ezzel beáldozva kb. 30-35 lóerőt a csúcsról.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.