A legfrissebb pletykák szerint 2021-ben jön az új Honda CBR600RR, vagyis inkább visszatér, hiszen inkább csak alaposan frissítik a típust, melyet az Euro4 bevezetésével kivezettek a piacról.
Ha igaz a hír, akkor ősszel bemutatják és 2021-ben indul a forgalmazás - már ahol, erre még visszatérünk. Az alapok nem változnak, a legutolsó, 2016-os évjáratot fejlesztik tovább (amelynek az alapjai 2007 óta érdemben nem változtak), illetve felszerelik elektronikával, a formáját pedig a CBR1000RR-R-hez igazítják hozzá.
A formai frissítéshez hozzátartozik, hogy valószínűleg az aerodinamikai fejlesztéseket is megkapja, ugyanakkor a külső átszabása ellenére is könnyű lesz megkülönböztetni az ezrestől, ugyanis a vázon, a lengővillán, sőt, nagy valószínűséggel a kipufogó pozícióján sem változtatnak, az továbbra is marad az ülés alatt.
A legnagyobb előrelépés az elektronikában lesz, belepakolnak egy IMU-vezérelt rendszert, így a 600RR is rendelkezni fog dőlésszögérzékeny kipörgésgátlóval és a kanyar-ABS-szel. A teljesítménye vélhetően 115 lóerő körül alakul majd, vagyis az elődnél biztosan nem lesz erősebb.
Már csak az a kérdés, hogy mely piacokra térnek vissza vele? Arra tippelek, hogy az európaira valószínűleg nem, ugyanis ha már az Euro4-es továbbfejlesztést nem ítélték rentábilisnek, akkor az Euro5 teljesítése sem fog beleférni, vagyis a Suzuki GSX-R600-hoz hasonlóan csak Ázsiában és az Egyesült Államokban fogják forgalmazni, az EU-s piacon pedig továbbra is csak a Yamaha YZF-R6 és a Kawasaki ZX-6R lesz elérhető.