Triumph Trident: leporolják a 675-ös blokkot

2020.08.26. 11:43

Nagyon úgy néz ki, hogy a Triumph-nak van egy új háromhengeres gépe, melyet 2021-ben fognak piacra dobni - ez lesz a Triumph Trident, és már most kezdik felspannolni a népeket. A név nem új, amikor John Bloor feltámasztotta a brit márkát, a Trident az egyik első modelljük volt, és készült 750-es és 900-as méretben is.

Az új Tridenthez a hírek szerint az előző Street Triple 675-ös blokkját fejlesztették tovább, és azt ígérik, a kategóriában kiemelkedő technológiát kínálnak majd nagyon kedvező áron, vagyis a Tridentet egyértelműen egy olcsóbb, belépő modellnek szánják. A kategóriában kiemelkedő műszaki tartalom jó eséllyel IMU-vezérelt elektronikát és kanyar ABS-t jelent.

Az eddig megjelent képek alapján nehéz pontos következtetéseket levonni, viszont a fotókat alaposan megnézve úgy tűnik, mintha a központi rugóstag himbarendszer nélkül csatlakozna a lengővillához, és például az első fékek sem radiális rögzítésűek, illetve a műszerfal sem egy nagy TFT panel lesz. Tehát ahol lehet, ott spórolnak, hogy a motor árát, 2,3 millió forint alá tudják szorítani. Ilyen spórolás egyébként a blokk is, hiszen a a 675-ös háromhengerest úgy igazíthatták hozzá az Euro5-höz, hogy nyugodtan engedhettek a csúcsteljesítményből.

A vázat sem bonyolítják túl, egyszerű acélcsövekből készült hídváz lesz, viszont remélhetőleg puruttyába sem mennek el sehol - a lengővilla például szép, és ha nem is alumíniumból lesz, akkor is messze igényesebb, mint egy zártszelvény.

De nem kell sokáig találgatni, mivel 2021-es modellról van szó, jó eséllyel még idén leleplezik.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.