Visszatér a KTM 450 SMR

2020.09.09. 12:48

A KTM egy ideje nem árul gyári 450-es supermotót - van a 690 SMC R, és kész, aki versenyezni szeretne, az építse meg magának, vagy fáradjon át a szalon másik végébe, ahol a Husqvarnák vannak, és válasszon magának egy FS 450-et.  2021-től viszont újra lesz narancssárgában is versenykész gyári megoldás.

Hét év kihagyás után ismét lesz boltból hazavihető KTM 450 SMR, amelynek az alapját a 450 SX-F adja - ugyanaz a blokk, ugyanaz az ötös váltó, csak elöl 16,5-ös, hátul 17-es, belső nélkül gumizható Alpina felnikkel, 310-es első féktárcsával és WP XACT villával és rugóstaggal.

A váz a KTM szokása szerint króm-molibdén ötvözetű acél térhálós hídváz, öntött alu lengővillával. A fékeket a Brembo szállítja, a csúszókuplungot pedig a svájci Suter - nem mondhatni, hogy olcsó elemekből lapátolták össze. Az aszfaltos használatra tekintettel egy új, radiális főfékhenger került rá, módosították a villahidakat, illetve a futóművön is hangoltak, elöl így 285, hátul 266 mm rugóút maradt.

A gyújtástérkép, a kipörgésgátló és a rajtautomatika a kormányról állítható, és valamivel drágább lesz, mint a Husqvarna FS 450, pedig a két motor a segédvázat leszámítva lényegében ugyanaz - a Husqvarnán a segédváz karbon, míg a KTM-en ugyanott alumíniumot használtak.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.