1158 köbcentis lesz a Ducati Multistrada V4

2020.09.25. 09:44

Hamarosan leleplezik a Ducati Multistrada V4-et, amelyről újabb információk kerültek ki. Ezúttal a blokkról tudtunk meg többet, mégpedig azt, hogy a V4-es Desmosedici Stradale blokkot a túraenduróba 1158 köbcentivel építik be - így méretben a 950 és a 1260 Multistrada közé fog esni, de teljesítményben várhatóan mind a kettőt túlszárnyalja.

Ducati-Desmosedici-Stradale-V4-engine-23

A túraenduróhoz átdolgozott blokk új kódot is kap, a Ducatinál ugyanis a vázszámból kiderül, hogy melyik blokk van a típusban, erről a hetedik karakter árulkodik. Például az A a Scrambler Sixty 399-es levegős V2-esét jelenti, az N az 1103 köbcentis V4, ami a Panigaléban és a Streetfighterben is van, és most a homologizációs papírokban felbukkant a V is, amely az 1158 köbcentis, vizes, 16 szelepes V4-est jelenti.

A vázszám hatodik karaktere jelzi a modellcsaládot, a következő módon:

A: V2-es Panigalék
B: Supersport
C: Vizes Monsterek
D: Levegős Monsterek
E: V2-es Multistradák
F: Scramblerek
G: Panigale V4
H: Diavel
(I nincs, mert az összetéveszthető lenne az 1-essel)
J: Hypermotard
K: Streetfighter V4
L: 1706 Project - ez lesz valószínűleg a V4-es Multistrada.

A 1706 Project név is egy kód, a Ducatinál a projekteket úgy számozzák, hogy az első két számjegy az indulás éve, az utolsó kettő pedig azt jelzi, hogy az adott évben hanyadik projekt volt. A Superleggera V4 például a 1708-as volt - vagyis 2017-ben indult az is, és később vágtak bele, mint a Multi V4-be.

A Multistrada V4-et még az ősszel leleplezik, és az eddigi kémfotók alapján arra számíthatunk, hogy kapásból két változat lesz belőle - egy öntött és egy küllős felnivel szerelt.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.