Miután a KTM bejelentette, hogy újra fognak versenykész supermotót árulni, a Husqvarna is előállt a 2021-es FS 450-nel. Hatalmas változásokra nem kell számítani, csupán finomhangoltak rajta, hogy továbbra is versenyképesek legyenek.
Az FS szíve továbbra is ugyanaz a 450-es egyhengeres, amely eddig is volt, állítólag 63 lóerős teljesítményre képes (ehhez mindössze 102 kiló!), amely egy ötös váltón keresztül jut el a hátsó kerékre, a csúszókuplungot pedig a Suter szállítja hozzá.
A futóművet a háztáji WP-től vásárolják, elöl 285 mm rugóúttal rendelkező XACT villa, hátul pedig 266 mm-es WP XACT rugóstag dolgozik. Ezeket némileg átdolgozták a kifutó modellhez képest, módosították a csillapítást és a rugóstag himbarendszerét. A tengelytáv 7 mm-rel rövidebb lett, hogy élesebben forduljon, és villaszögön is módosítottak, állítólag a jobb visszajelzések miatt.
A kerekekhez nem nyúltak, elöl 16,5-ös, hátul 17-es Alpina felni van, Bridgestone slickekkel szerelve, a fékek pedig továbbra is a Brembótól érkeznek.
Az elektronika is része a csomagnak, két választható mapping, kipörgésgátló és rajtelektronika került bele. A KTM 450 SMR-től a színén kívül a segédváz különbözteti meg, a KTM-nél ezt az elemet alumíniumból, a Husqvarnánál kompozitból készítik.