Kína nem éri be a kisköbcentis vackokkal, nagyban fognak játszani

2020.09.29. 14:23

Bár a Benelli is nagy menetre készült az 1200GT-vel, a CFMoto még ráemel egyet az 1250TR-G-vel, melyet egy KTM-től származó, 1279 köbcentis V2-es köré építenek.

A CFMoto nagy túragépe az év elején debütált a Kínai rendőrségnél, 2021-ben pedig érkezik a polgári változat. Ez már a KTM-mel való együttműködésük első gyümölcse, amelyet a későbbiekben több modell fog követni, például a CFMoto fogja gyártani a KTM 490-es kéthengereseit, illetve már át is vették az osztrákok LC8c blokkját is, melyet a 790 Adventure-ból is ismerhetünk.

A 1250TR-G-be épített 1279 köbcentis blokk nem tökéletesen azonos a Super Duke GT blokkjával - a KTM eleve 1301 köbcentivel használja, a CFMoto pedig nem csak köbcentikről mondott le, hanem rengeteg teljesítményről is, és inkább nyomatékra hangolták a nagy kéthengerest.

Gyenge így sem lett, 140 lóerőt tud, és elég látványos elemekkel szerelték fel, mintha mindenképpen nagyobbat akartak volna gurítani a Benellinél. TFT műszerfal, JBL sztereo hifi, guminyomás-szenzor, BT-kapcsolat, naviágció, elektromosan állítható WP futómű, Bosch ABS, és Brembo monoblok féknyergek jelzik, hogy ezt komolyan gondolják.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.