A BMW átdolgozta a legkisebb túraenduróját is

2020.10.06. 12:13 Módosítva: 2020.10.06. 12:14

A G 310 GS-t 2016-ban mutatták be, és mostanra megérett egy alapos frissítésre - azóta alaposan átalakult a piac, már nem a V-Strom 250 és a Versys 300 az ellenfél, hanem közben megjelent a KTM 390 Adventure is, amely feladta a leckét.

A 313 köbcentis blokkot már csak az Euro5 miatt is tovább kellett fejleszteni, ride by wire gázkart kapott, a teljesítménye pedig 34 lóerő. A tengelykapcsoló anti hopping mechanikát kapott, hogy féktávon az erőszakos visszaváltásoknál se álljon keresztbe, illetve állítható kuplungkarral látták el.

Ezen túl új led fényszórót és ledes irányjelzőt kap, átszabták az orrát, illetve új színeket vezettek be - például azt a fekete-sárga-ezüst kombinációt, amivel a BMW a GS sorozat 40. évfordulóját ünnepli.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.