Még pár évet várni kell a 200 lóerős túraenduróra

2020.10.06. 08:57

Tovább csepegnek az információk a Ducati Multistrada V4-ről, például megvan a teljesítménye: 170 lóerős lesz, vagyis ha el is marad a korábban több helyen betippelt 180 és 200 lóerőtől, azért így is a legerősebb adventure modellnek ígérkezik.

mts4

Ezen kívül a olasz újságírók úgy gondolják, hogy akár hengerlekapcsolással is előállhat a Ducati - erre egyelőre semmi bizonyíték nincs. Az egészet arra alapozzák, hogy korábban kémfotókon láttuk, hogy lesz a Multi V4-ből 19-es első kerékkel szerelt, küllős felnis változat, és ennek kapcsán felmerül a kérdés, hogyan oldják meg, hogy a négyhengeres motorral is jól kezelhető maradjon laza talajon vagy csúszós, saras ösvényeken. Az olasz újságírók szerint előfordulhat, hogy valamelyik henger/hengerek lekapcsolásával fog járni az offroad mód. Ezt érdemes fenntartásokkal kezelni, személy szerint ennek kicsi esélyt adnék - főleg azért, mert ezt arra a fél mondatra alapozzák, miszerint a Multistrada V4 "szelíd, de szükség esetén izgalmas" lesz. Sokkal valószínűbbnek gondolom, hogy a terepmódot boszorkányosan jól megírt elektronikával teszik élvezetessé.

Mindenesetre érdemes még most találgatni és tippelgetni, mert nincs már sok idő a bemutatóig, 10 nap múlva minden kiderül.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.