Minimál fejlesztést kap csak a Suzuki SV650 és V-Strom 650

2020.10.08. 09:53

Már írtunk arról, hogy a Suzukinál ugyan dolgoznak egy 700-as soros kéthengeres blokkon, de az egyelőre még nem váltja le az SV650-et és a V-Strom 650-et. A 650-es V2-es blokk már egészen 1999 óta velünk van, ami azt jelenti, hogy már amerikában is ihatna sört, ezzel ez az egyik legrégebbi, folyamatosan a kínálatban tartott blokk a piacon.

420a9919

A SV650 és a V-Strom 650 lekeverése jelentős visszaesést jelentene a Suzuki európai eladásaiban, így érthető, hogy próbálják őket a felszínen tartani, amíg csak lehet. Jövőre várhatóan a legminimálisabb módosításokkal hozzáigazítják őket az Euro5-höz, illetve ezen felül egy óvatos esztétikai frissítésre számítunk, de lehet, hogy optimista hozzáállás azt remélni, hogy a V-Strom külsejét hozzáigazítják a 1050-hez.

img 9656

Az olasz Moto.it értesülése szerint a 2021-es SV és V-Strom 650 a homologizációs papírokban 3 lóerőt gyengülnek, és némileg nő a tömegük, amiből arra lehet következtetni, hogy nagyobb katalizátort kapnak, és visszavágnak a csúcsteljesítményből, hogy a még a kibocsátási előírások előtt tervezett blokkok tudják a legújabb szabványokat. Ha ez igaznak bizonyul, a V-Strom 66 lóerős lesz, míg az SV 73 LE-t fog tudni, de élek a gyanúval, hogy ez a teljesítménycsökkenés inkább az SV-t érinti.

Az látszik, hogy a V2-es fejlesztésére már nem fordítanak jelentősebb energiát és költségvetést, inkább a soros kéthengeres platformban látják a jövőt - ám mivel a Suzukinál igen lassan zajlik a fejlesztés, nehéz megmondnai, hogy ez a jövő mikor jön el.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.