Nemrég felröppent olyan pletyka, hogy a VW főnöke megválna a kis márkáktól, például a Lamborghinitől, a Bugattitól és a Ducatitól (igazából elsősorban az átszervezésről volt szó, az eladás mint szélsőséges megoldás került szóba, csak az nem annyira clickbait). A Ducati eladására már fel sem kaptam a fejem, hiszen ezt azóta pletykálják, amióta a (vigyázz, bonyolult lesz!) VW-csoport tulajdonában lévő Audi fennhatósága alá tartozó Lamborghinihez került az olasz motorgyártó.
A VW-csoport rétegmárkáinak az átszervezése, ne adj' isten eladása legutóbb azért merült fel, mert ezek a prémium márkák nagyon megdobják a cégcsoport átlagos szén-dioxid-kibocsátását, a hibrid/elektromos technikára átállásuk viszont nagyobb költséggel járna, mint amennyit képesek lennének ezáltal megtakarítani.
Az elmúlt két hétben viszont átfordult valami, és a Ducati kikerült a veszélyzónából, ugyanis úgy néz ki, jó évet zárnak, és az eladásaik meghaladták az 53 000 motort, a VW-vezér Herbert Diess pedig a legutóbbi közgyűlésen már dicsérte a Ducatit, és elmondta, hogy a cégcsoport luxusmárkái, mint a Bugatti, a Lamborghini, a Bentley és a Ducati rendkívül jól viselik a válságot, sőt, a Ducati eladásai évről évre folyamatosan emelkednek.