Írtunk arról, hogy a Kawasaki idén hat újdonsággal készül, melyek közül az egyik a ZX-10RR lesz. Bár az RR-rel együtt frissítik a lakossági (már ha mondhatunk ilyet egy 1000-es sportmotorról) ZX-10R-t is, a lényeg a homologizációs modell lesz, mely a Superbike VB-s versenymotor alapját adja.

Egyelőre kevés információ szivárgott ki a típusról, azt viszont tudni, hogy a váz érdemben nem fog változni - ez jelenleg is a Ninja talán legerősebb pontja, és az ezáltal biztosított fordulékonyságot Jonathan Rea fantasztikusan ki tudja használni a jóval erősebb Ducatik ellen.
A 2021-es nagy újítást a blokkban kell keresni, melyet 210 lóra, vagy még tovább is fel fognak húzni, vagyis nagyságrendileg ott lesz a CBR1000RR-R és az aktuális Panigale V4 szintjén.
A nagyobb teljesítményhez újraírt elektronikára is lehet számítani, és egyre valószínűbb, hogy lecserélik a Casio-dizájnú régi műszerfalat is valami modernebbre. Az már csak tipp, hogy a Kawasaki elkezdi-e az aerodinamikai fejlesztéseket - eddig elég jól elvoltak a Superbike-ban szárnyak nélkül, de nem kizárt, hogy a H2R után a ZX-10RR is kap aerodinamikai elemeket.