Levédette a Honda Rebel 1100-at

2020.10.20. 12:32

Érthetetlen volt, hogy a Honda miért engedi meg magának azt a luxust, hogy az Africa Twin számára kifejlesztett blokkot ne használja más műfajban is - pont a platformozás mestereitől szokatlan, hogy a két Africa Twin változaton kívül semmihez nem használták fel az először 1000, majd 1100 köbcentisre növelt soros kéthengeresüket. Idén tavasszal jött először egy pletyka, hogy jó eséllyel egy Rebel 1100-hoz fogják felhasználni, és most ez bejönni látszik.

Le is védették a Rebel 1100-at a DCT-s blokkal, illetve szabadalmaztattak hozzá egy új hátsó futóművet, illetve egy katalizátor-elrendezési módot.

A futómű újítása, hogy az előfeszítést beállító tárcsát védik a véletlenszerű elfordítástól. Ami ennél érdekesebb, hogy a képen egy külső gáztartályos rugóstag látható, ami alapján arra következtethetünk, hogy a Rebel 1100 az 500-asnál komolyabb futóművet fog kapni.

Arról, hogy mikor jelenik meg típus, nincs információnk.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.