Itt a Triumph Trident 660

2020.11.02. 09:27

A Triumph végre leleplezte a Trident 660-at, amely az angol márka közepes méretű, olcsó modellje lesz - mármint úgy olcsó, hogy az eddigi alapmodellnek számító Street Triple 765 alá lövik be.

A blokk a régi 675-ös háromhengeresen alapul, de alaposan átdolgozták, több mint hatvan alkatrész új benne, és a karaktere is egészen más, mint ami a Daytonában vagy a Street Triple 675-ben volt: 80 lóerős és 64 Nm nyomatékkal rendelkezik, és ezt lineárisan adja le.

A nyomaték 90%-át már 3000-es fordulattól tudja, és csúszókuplunggal is ellátták. A váz acélcsövekből épül, szép lengőkarral, és a Triumph-nál azt állítják, hogy a kategória legkezesebb motorját alkották meg.

Két gyújtástérkép közül lehet választani (road és rain), illetve van benne kikapcsolható kipörgésgátló. Az ABS és a kipörgésgátló kizárólag a kerekek forgáskülönbségéből dolgozik, nem használnak IMU-t, illetve csak a TC kapcsolható ki, a blokkolásgátló nem.

A világítás ledes, a futóművet a Showa szállítja, elöl semmilyen állítási lehetőség nincs, hátul is csak a rugóelőfeszítés állítható. A fékek a Nissintől érkeznek, onnan sem a csúcsmodelleket rendelték be.

A kör alakú TFT műszerfal rendelkezik okostelefon-csatlakozási lehetőséggel, és képes együttműködni a GoPro kamerákkal és a navigációval.

A Triumph-nál a Trident 660-at a Honda CB650R, az MT-07 és a Kawasaki Z650 ellenfelének szánják.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.