Az új MT-09-ből is elkészült a földi hívságokkal vastagon megszórt SP változat

2020.11.12. 09:43

A Yamaha már leleplezte a 2021-es MT-09-et, most pedig a világi hívságokkal vastagon telehintett MT-09 SP-ről is lerántották a leplet. Az alapok adottak: új, 889 köbcentis blokk, 117 lóerő, 93 Nm nyomaték, az R1 elektronikája IMU vezérelt kipörgésgátlóval, kanyar-ABS-szel, slide controllal, 3,5 collos TFT műszerfallal, illetve egy új alu váz és lengővilla - ehhez pattintottak további jóságokat.

Az SP futóműve más liga az alapmodellhez képest, a 41-es Kayaba villa DLC-zett becsúszórszárakat kapott, és minden paraméterében állítható - de nem csak a rugóalap és a húzó- valamint nyomófokozati csillapítás, hanem a nyomófokozaton belül külön a gyors és a lassú sebesség is.

Hátra egy Öhlins rugóstag kerül, szintén mindene állítható, a rugóelőfeszítés pedig egy kivezetett állítókereket is kapott. Ezen felül kerül rá tempomat, amely a Nikenről és a Tracer 900-ról más ismerős lehet.

A többi elem már csak optika, mint a duplán varrott ülés, a szálcsiszolt lengőkar és az R1M ihletésű SP fényezés.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.