SP változat is készült a frissített Ducati Panigale V4-ből

2020.11.19. 10:28

A Ducati 2021-re frissíti a Panigale V4-et, és piacra dobnak belőle egy SP (Sport Production) változatot. A számozott különlegesség megjelenése az SBK téli tesztjeire utal, az extrái pedig mind arról szólnak, hogy versenypályán még jobb legyen.

Az SP matt fekete fényezést kap piros csíkokkal és szálcsiszolt alumínium tankkal - ez utóbbi a V4R-rel azonos. Az SP-hez ezen felül jár GPS-es adatrögzítő és Rizoma alu versenylábtartószett.

Az SP ezen felül továbbfejlesztett Brembo Stylema R féknyergeket kap MCS főfékhengerrel, 330-as tárcsákkal, illetve SDM nyitott szárazkuplunggal szerelik - ezeket a Superleggera V4-ről emelték át, ahogyan a vékonyabb 520-as láncot és a pillekönnyű szénszálas kerekeket is.

A V4 SP ezeken felül megkapja azokat a frissítéseket, amelyeket a teljes V4 sorozat is, vagyis a blokk tudja az Euro5-öt, illetve új az elektronika is, amelyben a Race módot már Race A és Race B-re osztották ketté, hogy jobban személyre lehessen szabni.

Az SP nem fogja kiváltani a Panigale V4 R-t, amely megmarad a VB-s motor alapjának - az SP a blokk és a váz tekintetében egy Panigale S, csak feldobták a V4 R és a Superleggera alkatrészeivel. Bár sorszámozott szériáról van szó, nem lesz limitált kiadás.

A blokkot az Euro5-ös frissítésen kívül nem zargatták, 214 lóerőt tud 13000-es fordulaton. A futóművet a V4 S-hez hasonlóan az Öhlins szállítja, elöl NIX30-as villa, hátul TTX36 gátló található, aktív csillapítással - ez utóbbi is jelzi, hogy nem a profi versenyzők jelentik a célközönséget, hanem a műkedvelő pályamotorosok.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.