Japánban fullos SP változatban is kapható lesz a CB1300
Bár a mi éghajlatunkon már csak használtan kapni CB1300-at, Japánban nem csak gyártásban tartják, hanem még tovább is fejlesztik a típust, például 2021-re további két kivitel készül belőle, az alapnak számító naked CB1300 Super Four és a félidomos CB1300 Super Bol D'or mellé megérkeznek az SP változatok.
Az 1284 köbcentis blokk 110 lóerőt és 118 Nm-t tud, és 2018 óta már hatos váltó tartozik hozzá, ezekhet nem is nagyon zargatták, a formán viszont nagyon finoman frissítettek.
A legfőbb újdonságot a HRC színekben pompázó SP kivitelek jelentik, melyeknél a Showa futómű és a Nissin fékek helyére drága európai versenycuccok érkeztek. A kétoldali hátsó rugóstagok és a hagyományos teleszkópvilla az Öhlinstől származnak, a radiálisan rögzített négydugattyús első fékek pedig a Brembótól.
A CB1300 még 2013-ban köszönt el az európai piactól, így kizárt, hogy 2021-ben visszahozzák - már az Euro4-et sem tudta, az Euro5-höz sem fogják hozzáfrissíteni.