Ez az eddigi legjobb kép a Bimota KB4-ről

2020.12.09. 13:58

Miután a Kawasaki bevásárolta magát a Bimotába, gyorsan belevágtak egy figyelemfelkeltő projektbe, a Tesi H2-be, amelyre mindenki felkapja a fejét. A két márka csúcsteljesítményeit fésülték össze, a kompresszoros blokkot a lengőkaros első futóművel és a függőcsapszeges kormányzással. A Tesi H2 árnyékában aztán elkezdték építeni azt a modellt, amiből ha csak Bimota mércével is, de el lehet adni mennyiséget - ez lesz a KB4.

Bimota KB4 -01

A KB4 a Z1000 és a Ninja SX-ben használt négyhengeres köré épül, és egy 140 lóerő körüli retró sportmotor lesz, amelyről most kiadták az eddigi legjobb képet, amin az ABS és az elektronikák tesztelésénél használt kiegészítőket látni. Ennél fontosabb viszont, hogy végre tisztán látszik a motor orra.

A fotó valószínűleg egy tesztpályán készült, a kitámasztókat pedig az elektromos biztonsági rendszerek tesztéléséhez tették fel, hogy ne törjék rommá a motort a kipörgésgátló és a kanyar ABS próbálgatása közben. És mivel már az elektronikákat finomhangolják, sejthető, hogy a fejlesztés végén járnak.

A KB4 az elektronikáit a Ninja 1000 SX-től örökli, de mivel más futóművel, súllyal és geometriával rendelkezik, az egészet újra kell kalibrálni. Ezt pedig nyugodtan tekinthetjük az utolsó simítások egyikének - ha minden jól megy, tartani fogják a 2021 márciusi céldátumot.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.