VMX XR650R: egy jó custom-tuning supermotót valaki?

2020.12.18. 14:17

A Hondának volt pár nagy dobása terepen, az XR650R pedig igazi varacskosdisznó hírében áll - a vízhűtéses R változatot ne keverjük össze a lakossági, léghűtéses XR650L-lel, igen kevés közük van egymáshoz. Az R igazi sportgép (önindító nélkül, csak berúgóval!), komoly kultusszal, az pedig, amit a VMX Restomodnál építettek belőle, arra még a megátalkodott yamahások, suzukisok és KTM-esek is felkapják a fejüket.

Supermotót itthon is építettek belőle többen is, de a VMX-féle XR azért egy másik liga.  Elölre Beringer fékeket tettek öntöttvas tárcsával, KYB villák kerültek a gyáriak helyére, hátra pedig egy Öhlins gátlót dobtak. A kipufogó egy öszvér, az eleje FMF, a végdob pedig Yoshimura.

17-es küllős felniket tettek fel, melyekre Michelin pályagumit húztak, cserélték a villabefogókat, illetve feldobtak pár szénszálas, titán és alumínium kiegészítőt, csak hogy igazán jól mutasson.

Érdemes megfigyelni a motor bal oldalára telepített légbeömlőt, amely egy egyedi alumínium airbox-hoz vezet - illetve a tank is alumínium, szintén egyedi műalkotás. Bár nem adták meg, hogy mennyi lett a motor tömege, a végeredményen végignézve gyanús, hogy 160 kiló alatt van.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.