Harley Street Bob: több köbcenti, több jóság

2021.01.21. 11:12

A Harley-Davidson ismeri a receptet: a több, az több. Ennek a szellemében fejlesztették tovább a Street Bobot, amely nem csak új fényezést kap, hanem a 107 köbinches (1753 köbcentis) blokk helyett a 114-es (1868 köbcentis) V2-est építik bele. Megénekeltem már tavaly, hogy a 114-es Milwaukee-Eight miért csodálatos - nem is ragoznám, látatlanban is megmondom, hogy remek lesz.

A nagyobb blokkal a teljesítmény is nő, a korábbi 85 lóerő helyett már 92-őt fog tudni az új Street Bob, a nyomatéka pedig 143 Nm-ről 156 Nm-re ugrik. Valószínűleg úgy gondolták, hogy így már nem lesz nyomatékszegény az utassal motorozáshoz sem, ezért alapból kerül rá hátsó ülés és hozzá tartozó lábtartó.

A többi Softail Harley frissítése csak esztétikai jellegű, a Fat Boy 114 ledeslámpát és szálcsiszolt krómok helyett fényes krómokat kap, a Touring modelleket pedig szebb motorvédővel, új légszűrőházzal (mosható betéttel) és új kiegészítőkkel dobják fel.

Három modelltől pedig lehet búcsúzni, a Low Rider, a Deluxe és az FXDR gyártását leállítják.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.