A Honda levédette az NT1100 nevet

2021.02.08. 13:59 Módosítva: 2021.02.08. 13:59

A Honda levédette az NT1100 nevet, amit az Africa Twin blokkjával szerelt crossover vagy sport-túra motorjuk kaphat meg. Eddig főleg pletykák alapján tájékozódhattunk a soros kéthengeres utcai motorról, melyet jobb híján CB1100X-nek emlegettünk.

Az NT nevet a Honda 2013 óta nem használja, utoljára a Deauville viselte, amely felépítését tekintve egy teljes idomos, beépített oldalkofferekkel rendelező klasszikus túramotor volt, az 1100-as NT viszont a hírek szerint egy nyúlánk jármű lesz, stílusában talán a BMW F 900 XR-hez fog leginkább hasonlítani.

A teljesítménye valahol 100 lóerő körül fog alakulni - a Honda soros kéthengeres blokkja az Africa Twinben 101 lóerős, a CMX1100 Rebelben pedig 86 lovas, de vélhetően egy ilyen sportos utcai gépnél nem fogják elvenni a felső tartományt.

A váz feltehetően új lesz - szabadalmi rajzokon eddig két variánst láttunk, egy térhálós vázat és egy alumínium hídvázat, az viszont közös bennük, hogy sem az Africa Twinére, sem a Rebelére nem hasonlítottak. A motor megjelenése várhatóan a 2019-es CB4X Conceptet fogja idézni.

A Honda túra és sport-túra kínálata 2021-re igencsak megcsappant, lényegében a Gold Wing az utolsó, hiszen a Pan Europeant, a VFR1200F-et, a VFR800F-et, a VFR800X-et és a VFR1200X-et nem frissítették az Euro5-höz.

Az NT1100 2022-re várható.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.