A Honda tavaly mutatta be Indiában az olcsó retró motorját, a CB350 H'Ness-t mellyel a Royal Enfield Meteor 350-et próbálják megfogni hazai pályán, most pedig lerántották a leplet a sportos, jobban felszerelt RS változatról.
Az RS nem a Road Sport vagy a Racing Sport, hanem Road Sailing rövidítése, viszont ez sem változtat azon, hogy a végeredmény igen vagány lett. Ledes lámpákkal, kéttónusú fényezéssel, kellemes retró sziluettel, hurkás üléssel, kétoldali rugóstaggal - ez az, amit mostanában tömegek keresnek.
A blokkot nem piszkálták, maradt a 350 köbcentis, négyütemű egyhengeres, egy vezérműtengellyel, befecskendezéssel, 20,8 lóerővel és 30 N, nyomatékkal, ötgangos váltóval. Ami újdonság, hogy csúszókuplunggal, kipörgésgátlóval és kétcsatornás ABS-szel is ellátták.
Egy ilyen modell az európai piacon is nagyot mehetne egy jó árral, például a CB300R alá pozicionálva, 1,5 millió körül szemmel látható tételben el lehetne adni.