Frissített játékok a huligán hajlamú fiataloknak

2021.03.08. 15:43 Módosítva: 2021.03.08. 15:44

Az Aprilia frissítette a 125-ös csapatós motorjait, a SX és az RX125-öt. A változtatások a műszaki oldalt érintik, a blokkot hozzáfrissítették az Euro5-höz, átírták az ECU-t, és finomítottak pár helyen, ahol szükségesnek látták.

Az SX125 a belépő szintű szupermotó, 17-es felnikre húzott utcai gumikkal, míg az RX az enduró, elöl 21-es, hátul 18-as kerékkel, bütykös gumival. Mindkét modell 134 kiló, és most már egycsatornál Bosch ABS jár hozzá. Az első futómű egy vaskos, 41 mm-es belsőcső-átmérőjű fordított villa, 240 mm rugóúttal. A vázon nem variáltak, az továbbra is acélcsövekből álló dupla bölcsőváz.

A 124,2 köbcentis, négyszelepes blokk 14,8 lóerőt ad le 10000-es fordulaton, és átdolgozták az égésteret, valamint a szívó- és a kipufogórendszert is, illetve egy új Marelli ECU felel vezérlésért.

Az RX és az SX külseje kevesett változott, egy módosított LCD kijelző került fel, illetve az extralistán megjelent az USB-töltő kivezetés, illetve új színek jelentek meg a kínálatban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.