Elkészült az új MV Agusta Turismo Veloce
Az MV Agusta előállt a túramotorjuk, a Turismo Veloce frissített kiadásával, amely az Euro5-ös blokk mellett extra kényelmet és a legmodernebb elektronikákat ígéri. Négy változatban - ezek lényegében felszereltségi szintek - lesz kapható, az alapmodell a Rosso, utána pedig következnek a Lusso, a Lusso SCS és az RC SCS.
Mind a négyben ugyanaz a 110 lóerős, 798 köbcentis háromhengeres dolgozik, a legnagyobb nyomatéka 80 Nm, ez nem változott, viszont alsó-közép tartományban, 3000 és 6000 között 12%-kal erősebb lett. A váltókiosztást hosszabbra vették, első sorban emissziós okokból, illetve a blokk belső súrlódásait is csökkentették. Ezen felül átdolgozták a kipufogót és a kuplungot is - az SCS változatokhoz pedig továbbra is jár Rekluse által kifejlesztett félautomata tengelykapcsoló.
Új, nagyobb kijelzőt szereltek fel, átdolgozták az ülést, illetve frissítették a Sachs-tót származó félaktív futóművet, amely a Rosso változatot leszámítva mindegyik modellhez alapból jár - a Rosso kézzel állítható futóművét a Marzocchi szállítja.
A Turismo Veloce elektronikája is frissült, új IMU és modernebb szoftver került rá, így még pontosabban tudja szabályozni a kipörgésgátló és a kanyar-ABS működését. Ezen felül új a műholdas lopásgátló rendszer, amellyel egy alkalmazáson keresztül meg lehet találni a motort.