Kárpótolná károsultjait a Norton

2021.06.29. 16:47

Elképesztő visszahívásról számoltunk be a közelmúltban, a Norton ugyanis harmincöt különböző, kisebb-nagyobb hibát tárt fel az egyébként sem kikezdhetetlen hírnevű V4SS-en. A jelenleg már az indiai TVS birtokában lévő, és teljesen újraformálódott Norton kárpótolná az ügyfeleket, de még nem tudni, hogyan.

V4SS-production

A hónap elején a Motorcycle News írta meg, hogy a tulajdonosok óriási kedvezményeket kaphatnak a már fejlesztés alatt álló, erősen átdolgozott és javított, következő V4SS generációból. A Norton azonban jelezte a lapnak, hogy ők ennél is komolyabban veszik az ügyet, így egy az egyben becserélik a régi V4SS-eket újakra. A költségeket meg majd behajtják a régi cég felszámolási eljárásában.

Bár ezek akkor hivatalos információk voltak, közvetlenül a gyártó szóvivőjétől, úgy tűnik, később meggondolták magukat. Sűrű elnézéskérések közepette ugyanis nemrég eljuttattak egy újabb közleményt az MCN-hez, amelyben az áll, pontatlanok voltak az információk. Az a szakember pedig, aki ezekért a téves infókért felelt, már nem dolgozik a cégnél.

Mindenesetre a Norton élén immár új vezérigazgató áll Robert Henschel személyében, aki az eddig megbízott vezetőként dolgozó John Russellt váltotta. Így arra számíthatunk, hogy hamarosan végleges döntés születik az ügyben.