Majrécsík

Könnyed motoros tartalmak a Totalbike-on

Totalbike
2021.10.21. 12:03

új hír érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Közösen hívja fel a figyelmet az ittas vezetés veszélyére a Ducati és az Amaro Montenegro. A reklámok fő üzenete, hogy vannak pillanatok, amelyeket a barátokkal kell megosztani, nem pedig a motorunkkal.

    A rövidfilmek nem statisztikákkal untatják a nézőt, de még csak nem is elrettentő snittekkel borzongatnak.

    A hasonló kampányoknál megszokott oktató stílus helyett ezúttal inkább a humor eszközével próbálták megközelíteni a kérdést.

    duc
  • A hét hülyéje címet egészen biztosan elnyeri, de így október vége felé az éves trófeára is jó eséllyel pályázhat az a zseni, aki rakodógéppel ment motorkerékpárokat lopni Ausztráliában. Nem járt sok sikerrel.

    Először szépen, a feltűnéssel mit sem törődve betört a géppel a kereskedésbe, majd - szó szerint - kicibált két terepgépet, aztán elhajtott. Szó szerint árkon bokron, sőt vasúti síneken keresztül is menekült, volt, hogy kamionba akadt bele, de el is hagyta az ellopott motorokat.

    rakodo

    Végül gyalog próbált meglógni, de elfogták.

  • Idén éppen tíz éve, hogy Marco Simoncelli versenybalesetben elhunyt, éppen néhány nap múlva, október 23-án lesz a borzasztó tragédia évfordulója. Ebből az alkalomból igazán különleges és megható módon állítanak emléket a 2008-as szezon 250-es világbajnokának: egy képregénnyel, amely tündérmesébe álmodja a megalkuvást nem tűrő stílusáról és közvetlen személyiségéről ismert olasz motoros életét.

    sic.png

    Az 58 címet viselő - ezzel volt Simoncelli rajtszáma - képregény írója Fabio Fagnani, illusztrátora Noemi Parente. Fiktív elemekkel tarkítva meséli el a kis Marco történetét, aki élete nagy álmát hajszolva válik világklasszis versenyzővé. Az alkotás 20 euróért lesz megvásárolható.

  • Parádés hétvégét zárt Sebestyén Peti a Supersport-vébén Argentínában. Az Evan Bros. magyar versenyzője az első futamon hetedik, a másodikon pedig ötödik helyen ért célba, sőt egy ideig dobogós pozícióban is körözött. Peti ezzel az eddigi legjobb eredményeket érte el ebben a szezonban, 64 ponttal, bizakodva vághat neki az utolsó versenyhétvégének.

     Az utolsó fordulóban a Supersport-vébé Indonéziába látogat. A világbajnoki cím sorsa már korábban eldőlt, a svájci Dominique Aegerter előnye behozhatatlan.

    wssp
  • Kevés motorkerékpár bemutatását előzi meg olyan várakozás, mint a Suzuki Hayabusáét. Nyilván nem véletlen, ez a gép egy legenda, a teljesítmény- és sebességhajhászás szimbóluma. Nekünk is volt már róla tesztünk, a Suzuki viszont most igazán kompetens komékat ültetett a nyeregbe. Persze, könnyű is úgy, hogy van kéznél egy MotoGP-csapat, a világbajnoki címvédő Joan Mirrel és a tavalyi bornzérmes Alex Rinsszel. Ez a videó jött ki belőle:

     Persze a szöveghez nem árt némi angoltudás, de a Youtube feliratozása és automatikus fordítása egész használható, csak néha hibázik hatalmasat.

    busa
  • Idén százéves a Moto Guzzi, ebből az alkalomból készült egy jubileumi modell, a V100 Mandello, bejelentették az új gyár és múzeum építését, most pedig kibocsátottak Olaszországban egy különleges bélyeget is.

    guzzi.png

    Ezen láthatjuk az 1921-es Moto Guzzi Normalét, a márka első szériagyártású motorkerékpárját. Vele szemben a 2021-es V7 Stone-t. Mögöttük aranyvonalakkal ott a háttérben a legendás V2-es rajza, de nem hiányozhat a sas sem, ezúttal egy 100-as embléma részeként.

    A bélyeget számos olaszországi postán, valamint a Poste Italiane weboldalon lehet beszerezni.

  • A világjárvány miatt kénytelen volt bezárni múzeumát és leállítani a gyárlátogató túrákat a Ducati. A tárlatokat végül idén májusban már újranyitották, viszont a gyári sétákra még várni kellett. Egészen október 11-ig.

    Screenshot 2021-10-13 at 12-38-22 Ducati Factory Is Opening Back

    A vezetett túrákon időpontfoglalás után lehet részt venni, ezeket hétfőnként és péntekenként tartják, végigkalauzolva az érdeklődőket a gyártási folyamaton. A látogatáshoz szükséges az EU-s oltási igazolvány. A Physics in Motion laboratórium pedig kimondottan a diákokat várja, és a fizika oktatásában nyújt segítséget.

  • A koronavírus-járvány változások sorozatát hozta magával a MotoGP versenynaptárát illetően, így csak nemrég lett végleges az idei szezon programja - igaz, Argentína esetében egy tűzvész is közbeszólt. Közben azonban kiszivárgott a jövő évi ütemterv is, legalábbis az előzetes naptár. Eszerint 2022-ben 21 futamot rendeznének.

    Az új szezon szokás szerint Katarban kezdődnek március 6-án, Európába először április 24-én jönne a mezőny, akkor rendeznék a Portugál Nagydíjat. A nyári szünet a július 10-i finn verseny után kezdődne, legközelebb augusztus 7-én, a brit futamon láthatnánk a versenyzőket. Újabb Európán kívül etapra októberig kellene várni, Japán, Thaiföld, Ausztrália és Malajzia után csak az idényzáróra térnének vissza, méghozzá Valenciába.

    Az is igaz ugyanakkor, hogy eddig 19 futamos volt a leghosszabb MotoGP-idény, így ez a 21 versenyes szezon komoly igénybevételt jelenthet a pilótáknak. Tegyük azért hozzá, hogy ez csak tervezet, egyáltalán nem kizárt, hogy lesznek még változások.

    Március 6.: Losail / Katar

    Március 20.: Mandalika / Indonézia

    Április 3.: Termas de Río Hondo / Argentína

    Április 10.: Circuit of the Americas / Texas

    Április 24.: Portimão / Portugália

    Május 1.: Jerez / Spanyolország

    Május 15.: Le Mans / Franciaország

    Május 29.: Mugello / Olaszország

    Június 5.: Barcelona / Spanyolország

    Június 19.: Sachsenring / Németország

    Június 26.: Assen / Hollandia

    Július 10.: KymiRing / Finnország

    Augusztus 7.: Silverstone / Egyesül Királyság

    Augusztus 21.: Red Bull Ring / Ausztria

    Szeptember 11.: Aragón / Spanyolország

    Szeptember 18.: Misano / San Marino

    Október 2.: Motegi / Japán

    Október 9.: Buriram / Thaiföld

    Október 23.: Phillip Island / Ausztrália

    Október 30.: Sepang / Malajzia

    November 13.: Valencia / Spanyolország

  • Végy egy jól előkészített salakmotorpályát hideg sörrel, szotyival, add hozzá a legjobb francia, német, angol, olasz, spanyol és ecuadori flat track-versenyzőket és versenyzőnőket, hintsd meg egy csipet hazai menővel, aki kívülről betéve ismeri a pálya összes centiméterét (a legjobb ennek érdekében, ha Magosi Norbinak hívják), és kész is a 18 futamos Flat Track vébéd, amit eleddig idehaza még nem fogyaszthattál.

    IMG 1333 2

    De ha a főzést ránk bíznád, akkor várunk sok szeretettel szeptember 18-án, szombaton a debreceni Gázvezeték utcában található Perényi Pál Salakmotor Stadionba, ahol mindezt 15:00-kor tálaljuk.

    Egészségetekre!

    Infó és jegyvásárlás: Speedwolf

  • Az erős rezgések tönkretehetik a motorkerékpárra rögzített iPhone-ok kameráját - erre figyelmezteti ügyfeleit az Apple. A tájékoztatás szerint az optikai képstabilizátor és az autófókusz hardvere lehet érzékeny, így ha például navigációs vagy egyéb céllal a motorunk kormányához rögzítjük a készülékeket, idővel feladják a harcot ezek a funkciók.

    barmount-moto-lifestyle-08 a991f973-2971-4df1-9b74-fedc554db9d9

    A rendelkezésre álló információk szerint az OIS az iPhone 6-tól felfelé, míg az AF az XS-től felfelé okozhat problémákat. Magyarul nemcsak a legújabb telefonoknál, hanem a hazai használtpiacon is népszerű eszközöknél is előfordulhatnak meghibásodások. Védekezni a leghatékonyabban úgy lehet, ha inkább magunknál tartjuk a mobilt, nem a motorra rögzítjük, vagy legalább valamiféle rázkódáscsillapítással ellátott tartót használunk.

    Egyébként a jelenség természetesen nem korlátozódik kizárólag iPhone-okra. Noha a figyelmeztetést az Apple adta ki, más márkák kameráját is fenyegetheti a rázkódás. Itt, a szerkesztőségben is hallottunk már olyanról, hogy valakinek a rendszeres motorozás következtében pusztult el a fényképezőgép stabilizátora.

  • Hatalmas meglepetésre a 18 éves brit Emma Raducanu nyerte a US Open amerikai nemzetközi teniszbajnokságot. A kínai és román felmenőkkel is rendelkező, a kanadai Torontóban született teniszező Instagram-oldala azonban arról árulkodik, hogy nem mindig ez a sportág volt számára a legfontosabb: tízévesen még motokrosszozott.

    Emma kislányként számos sportot kipróbált, így a gokartot, a lovaglást, a golfot, a sízést, de a táncba is belekóstolt: a balett és a sztepp sem ismeretlen számára. Egyébként rövidke krosszpályafutását egy Kawasaki nyergében töltötte. Minden bizonnyal nem bánta meg, hogy végül a tenisz mellett döntött. 2018-ban állt profinak, a mostani volt az első US Openje, máris győzelemmel zárt.

    radu
  • Bármit is látunk, kár azt gondolni, hogy pofátlanabb nyúlás nincs: mindig van. A kínai Huayingnál például szétnéztek, és a bőség zavarával találták szemben magukat: mit koppintsunk? A Hondát? A Yamahát? Valentino Rossi legendáját? Miért kéne választani? Másoljunk mindent egyszerre!

    b-clone-cinese-yamaha-r6-6

    A formát leginkább a Yamaha R6-tól vették kölcsön, és nem is szégyellték magát az R6 nevet használni. De hogy végképp összezavarják a szemlélődőket, rányaltak néhány HRC matricát, ami ugye Honda Racing Corporationt takar. De ki az a korporésön? Ráadásként Rossi 46-os rajtszáma és a Monster energiaitalos cég logója is felkerült.

    A technika jóval szerényebb az igazi R6-osétól, bár köbcentiben nem nagy a visszalépés. A hatszázas sornégyest ötszáz köbcentis kéthengeresre cserélték, a teljesítményadatok nem ismertek. A futóművet olcsó cuccokból rakták össze. Kínában nagyjából nagyjából egymillió forintnyi pénzt kérnek ezért a furcsa másolatért.

  • Alig egy hónapja írtuk meg, hogy elárverezik azt a Husqvarna 360 Vikinget, amelyet a legendás színész-kaszkadőr-versenyző, Steve McQueen a későbbi világbajnok alól alkudott ki. A becslések szerint nagyjából 30 millió forintnyi bevételt reméltek érte. Aztán jött a meglepődés.

    A Viking ugyanis végül dupla áron ment el, a 80-100 ezer dolláros előrejelzéssel ellentétben 204 ezret csengetett ki érte valaki, vagyis közel 60 millió forintot. Ezért a pénzért nemcsak magát a motort, hanem az összes dokumentációt is megkapta, ami hozzá tartozott.

  • Repsol-dizájnnal ellátott CBR1000RR-eket ajánlott fel árverésre a Honda. A 2005-ös, 2007-es és 2009-es évjáratú sportmotorok a japán gyártó saját gyűjteményét színesítették eddig, ám most jótékony célra fordítják a befolyó összeget.

    Ride-for-Kids-Repsol-07-05-09-CBR1000RR-5-633x389

    A Honda már régóta támogatja a gyermekkori agydaganattal küzdőket segítő alapítványt, Pediatric Brain Tumor Foundationt, különösen annak Ride for Kids rendezvényét. Most ennek az együttműködésnek a harmincadik évfordulója alkalmából döntöttek úgy, hogy ezt a három CBR-t is a beteg gyerekek javára ajánlják fel.

    Az aukció az Iconic Motorcycles szervezésében szeptember 10-ig tart, magát a Ride for Kids programot 12-én tartják.

  • Hosszú idő, több mint másfél év után újra megnyitja kapuit a Moto Guzzi múzeum Olaszországban. A Mandello del Larióban működő intézmény tavaly február végén zárt be a járvány miatt, most viszont úgy tűnik, végre megint fogadhatnak látogatókat.

    Screenshot 2021-09-03 at 10-22-46 Moto Guzzi Museum Is Reopening

    Igaz, nem teljes és általános nyitásról van szó. Szeptember 9-től 12-ig lehet látogatni a tárlatot, de kizárólag előzetes bejelentkezés és időpontfoglalás után. Vélhetően különféle óvintézkedéseket is be kell majd tartani a Covid miatt. Az olasz márka egyébként idén ünnepli fennállása századik évfordulóját, így különösen fontos szerepet kaphatna a múltat bemutató múzeum, ha nem szólt volna közbe a pandémia.

  • Shiro Nakajima igazi BMW-specialista. Most éppen egy R100RS restomodon dolgozik, az építést pedig alaposan dokumentálja is Youtube-csatornáján. Ha ezen a hűvös szerdán semmi másra nem vágynál, mint hideg fémekre, akkor ez a videó igazi pornó a szemnek és fülnek egyaránt.

    Ha ez nem lenne elég, akkor nyugodtan kattints a korábbi epizódokra, van belőle még 12. A munkanap meg megy a levesbe.

    kipufogo
  • Még július elején írtunk arról, hogy versenyt hirdetett európai márkakereskedő-hálózata számára a Honda. A jelentkezőknek CB650R-alapokon kellett valami egyedit, különlegeset alkotniuk, és első körben a legjobb tízet választották ki. Most megszületett a végeredmény is: a portugál Mototrofa győzött a Fenixszel. A trofai szalon volt az, amelyik egy tűzvészben néhány éve csaknem megsemmisült. Most régebbi Honda modellek alkatrészeit is felhasználták az építéshez, amivel az újjászületést szerették volna sugallni.

    Második lett a francia Werther, ők BMX-es stílusban álmodták újra a CB650R-t, míg a dobogó harmadik fokára a szintén francia Espace Moto fért oda, akik a CB750 Fourból merítettek inspirációt. Ezen a linken végig lehet lapozni a top tízet.

  • A milánói EICMA az egyik legnagyobb európai motorszalon, évente rendezik meg - noha tavaly a Covid miatt elmaradt -, míg a kölni Intermot például csak kétévente várja a kiállítókat és látogatókat. Idén új logóval és szlogennel készül a milánói kiállítás a november végi nyitásra.

    eicma-2021-logo

    A jelmondat mostantól úgy hangzik olaszul: Esposizione Internazionale Delle Due Ruote - vagyis lefordítva Nemzetközi Kétkerekű Kiállítás. Ezzel a szervezők azt akarják sugallni, hogy ma már a kétkerekű közlekedés túlmutat azon, ami eddig belefért a kerékpár és a motorkerékpár definíciójába.

    Az idei szalon november 23-án kezdődik a sajtónapokkal, 25-től 28-ig várják a nagyközönséget. Több neves gyártó, így a teljesség igénye nélkül a Honda, a Yamaha és az MV Agusta már jelezte részvételi szándékát, míg a BMW és a KTM a távolmaradás mellett döntött.

  • A Delonghi márkanevet a kávéfőzők miatt ismerhetjük, ebben a műfajban ráadásul elég komoly szintet képviselnek. A napokban viszont felkerült az Instagram-oldalukar egy videó, amelyben egy motoros gurulgat a naplementében. Csak annyit írtak hozzá: "Nem mondhatjuk el ki, nem mondhatjuk el mi, egy dolgot viszont megígérhetünk, hogy Perfetto lesz."

    Egy korábbi posztjukban egy pálmafákkal körülvett úton halad a kamera, de csak magukat a fákat látjuk, nem sok minden derül ki, csak egy dátumot kapunk: szeptember másodika. Ezt a két bejegyzést összekapcsolva arra következtethetünk, hogy pár nap múlva bemutatnak valamit, aminek talán van köze a motorozáshoz. De vajon mit akarhat a motorokkal a Delonghi?

    delonghi

    Piacra dobnak egy apró, a motorosok zsebében/táskájában/túradobozában is könnyedén elférő kávéfőzőt? Vagy ennél nagyobb dobásra számíthatunk?

  • Korábban már megírtuk a Totalbike-on, hogy a Superbike élő legendája, Jonathan Rea végre elszánta magát, hogy megszerzi a nagymotoros jogsit. A hatszoros bajnoknak végül sikerült is a vizsga, és már akkor elhintette, hogy megrendelte első saját, közúti használatra alkalmas gépét. Lehet tippelni, hogy mi lett az!

    jonathan-rea-first-motorcycle

    Bizony, azt nem volt nehéz kitalálni, hogy Kawasaki. A legtöbben talán a Ninja ZX-10R-re tippeltek volna, esetleg a H2-t nevezték volna meg. Ők bizony tévedtek, Rea ugyanis inkább egy retrós stílusú motort választott: a Z900 RS-t.

    jonathan-rea-kawasaki-z900rs
  • Elárvereznek egy pár Dainese motoroscsizmát, amelyeket Valentino Rossi korábban versenyen viselt. A Two Wheels for Life alapítánynak köszönhetően a befolyó összeg jótékony célokat szolgál majd.

    Rossi-boots-Two-Wheels-for-life

    Az árverést az augusztus végi Brit Nagydíj programjába illesztve tartják meg, de nemcsak a Doktor csizmái kerülnek kalapács alá - noha kétségkívül azok lehetnek a slágerek, különösen most, a visszavonulás bejelentése után. Lehet majd licitálni Marc Márquez térdkoptatóira, az aktuális vébé-éllovas Fabio Quartararo dedikált sisakplexijére, és számos más ereklyére.

  • Szokatlan, de mindenképpen szimpatikus kezdeményezést indított Olaszországban a Royal Enfield. Minden eladott motorkerékpár után elültetnek egy fát, összefogásban a Treedommal.

    Treedom%20x%20RE%20-%20Social%20Post%20(English)%20

    Eddig már 800 csemeténél tartanak, és a következő években is szeretnék folytatni az akciót. A friss Enfield-tulajok maguk választhatják ki, hogy milyen fát ültetnének, legyen szó akár tölgyről vagy citromról. A helyi szakemberekkel közösen aztán meghatározzák a helyet. A motorosok ezt követően akár online is követni tudják a növény fejlődését.

  • Kiszáll a főszponzor a Yamaha szatellitcsapata mögül, ez pedig az SRT jövőjére is alaposan rányomja a bélyegét. A Petronastól mint névadó támogatótól búcsúzó Sepang Racing Team ezért aztán visszalép a Moto2-es és Moto3-as szerepléstől, így próbálják biztosítani a királykategóriás jelenlétet.

    0c31ddf9f8

    A Petronas-SRT körül egyébként igen sok a történés mostanában. Valentino Rossi ugyebár visszavonul a szezon végén, míg csapattársa, Franco Morbidelli szinte teljesen biztosan a Yamaha gyári csapatánál folytatja. Így pilótáknak is híján vannak, most pedig a főszponzor elvesztése sem könnyíti a helyzetet.

  • Rendőrkapitányság térfigyelő kamerája ritkán rögzít olyan parádés jelenetsort, mint amilyen ez a hétfő esti félresikerült lopási kísérlet a VII. kerületből, a Dózsa György útról. Lopási szándékról ugyan nehéz beszélni, a videón látható srác olyan részeg volt, hogy elmondása szerint semmire sem emlékszik a látottakból; vélhetően a motort sem magának akarta, csak gurulni akart egyet a delíriumban. A motorozásból aztán borogatás lett, talán ennek a hangjára figyeltek fel a rendőrök is.

    A 24 éves H. Zsombort jármű önkényes elvétele miatt hallgatták ki, és gyorsított eljárásban kezdeményezték bíróság elé állítását.

    htrhb
  • Tizedik helyen zárta a Supersport-vébé szombati futamát a csehországi Mostban Sebestyén Peti. Az Evan Bros. magyar motorosa így ismét pontokat szerzett a sorozatban. Igaz, a második versenyen már csak tizennyolcadikként ért célba, de összességében így is jónak mondható a hétvégi szereplése.

    232587385 221224806674764 321031174323596561 n
  • Jövőre már a MotoGP-ben versenyez Raúl Fernandez, a Moto2 jelenlegi második helyezettje. A húszéves spanyol a Tech3 KTM-nél húzza a gázt 2022-ben, ahol egy ismerős arc már biztosan lesz: mostani csapattársa, az ausztrál Remy Gardner már korábban aláírt a királykategóriába. Fernandez tavaly negyedik lett a Moto3-ban, idén már három futamgyőzelme is van a Moto2-esek között a Red Bull KTM Ajo színeiben. Elég meggyőzően sikerült tehát a feljebb lépése.

    üres

    Ez egyben azt is jelenti, hogy Danilo Petrucci és Iker Lecuona egyaránt elveszti a helyét, pedig korábban arra lehetett számítani, hogy legalább egyikükkel hosszabbít a Tech3. De nemcsak a KTM-es ülésük, hanem a MotoGP-s szereplésük is bizonytalanná vált, tekintve, hogy nagyon kevés szabad helyre lehet pályázni.

    Ha tényként kezeljük Morbidelli váltását, akkor a Petronasnál van két üresedés, az Apriliánál egy hely kiadó Aleix Espargaró mellett, míg az Aramco VR46-nál hivatalosan mindkét ülés szabad, de az egyik minden számítás szerint Luca Marinire vár.

  • Különleges motorkerékpár-állványt készített a lengyel Dynamoto. Ennek segítségével könnyedén lehet előre-hátra, valamint oldalra is tolni a gépet. Az újítás a kerekekben rejlik: ezeket kis görgőkből rakták össze, ez teszi lehetővé, hogy előre és oldalra egyaránt egyszerűen mozdítható legyen.

    Dynomoto%20Motorcycle%20Stands-01

    Ennek köszönhetően könnyebben lehet beigazítani a motort szűkebb helyekre is a garázsban, és a forgatás is gyorsan megy. Hátrányként azt említhetjük, hogy a motorkerékpárok kialakításától függően nem mondhatjuk teljesen univerzálisnak az eszközt. Ára is elég borsos: közel 300 ezer forintnyi euró.

  • A koronavírus-járvány miatt tavaly elmaradt, idén viszont egyelőre nagyon úgy tűnik, újra megtartható a milánói EICMA motorszalon. A nagy gyártók sorra jelentik be részvételi szándékukat, bár a BMW és a KTM már jelezte, hogy nem állít ki. Most egy újabb névvel bővült a jelenlévők listája: a Kymcóval.

    maxresdefault

    A tajvani robogógyártó sok energiát fektet abba, hogy egyre komolyabban számolni kelljen velük a világpiacon. Már csak ezért is tartják fontosnak a hasonló szalonokon való részvételt. Azt egyelőre nem tudni, milyen újdonságot tartogatnak őszre.

    A milánói motorszalont idén november 25. és 28. között tartják, a Kymco mellett eddig a Honda, a Yamaha, a Suzuki, az MV Agusta, a Benelli és a Royal Enfield jelentkezett be egy-egy standért.

  • A Mandelli Group vállalatcsoport felvásárolta a motoros ruházatokat és kiegészítőket gyártó Tucano Urbanót. Az 1999-ben alapított márkát idehaza legtöbben a robogós lábtakarókról ismerik, de ennél azért jóval sokrétűbb a tevékenységük. Nemrég például légzsákos kabátot dobtak piacra.

    P1110489

    A vevő, a Mandelli csoport elsősorban kerékpárokban, valamint bicikli- és motoralkatrészekben utazik, ezzel a lépéssel tehát bővíti portfólióját. Nem is csináltak rossz üzletet, hiszen a Tucano Urbano az év eddigi részében 15 millió eurónyi profitot realizált.

  • Nem egyszer érkezett már kérdés Nepperűzőnkhöz, hogy mit válasszon egy alacsony motoros, ha mondjuk túraenduróra vagy sportgépre vágyna. A probléma tehát gyakori, megoldást pedig a megfelelően kiválasztott motor mellett az ülés alacsonyítása, meg persze a technika csiszolása jelenthet. Felismerte az igényt az UpBikers is.

    UpBikers-Overshoes-01

    Egy olyan cipőmagasítót dobtak piacra, amely négy centit emel a viselőjén, legalábbis a cipő vagy csizma orra környékén. Így ha csak kevés hiányzik, máris megkapjuk 75 euróért.