A 450-esek nyomdokain frissült a 250-es CRF

2021.08.02. 08:10

Felfrissítette a CRF250R-t és a CRF250RX-et a Honda. Mindkét modell megkapta az MXGP-bajnok CRF450R-ből ismert vázat és lengővillát, az idomzatot pedig számítógépes áramlástani mérésekkel optimalizálták, így több levegőt vezetnek át a hűtőradiátoron is. Az ülés tíz milliméterrel került alacsonyabbra.

A blokkot szívó- és kipufogóoldalon is átdolgozták, terveztek hozzá új kipufogórendszert is. A három kilogrammal könnyebb kettőötvenes CRF-ek kaptak új kuplungot is, a gyáriak szerint könnyedebben működtethető a kuplungkar, és a váltó áttételezését is újragondolták. A középső fordulatszám-tartományban nyomatékosabb a motor, magas fordulaton pedig kedvezőbb a teljesítményleadása. Optimalizálták a futóművet, átszelepelték a Showa lengéscsillapítókat.

Az RX emellett jobb enduróképességeket biztosító ECU-programot kapott, és az R 6,3 literes benzintankjával ellentétben ebbe nyolc litert tankolhatunk. Kovácsolt alumíniumból készült az oldaltámasz, a kézvédők pedig szériában járnak a géphez. A külsőségeket illetően a 250-es CRF-ek is megkapták a modellsorozatra jellemző piros grafikát.

A frissített CRF250R-nek már a hazai ára is ismert: 2022-es modellként kerül majd forgalmazásba 3,189 millió forintért.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.