Egy újabb R-rel lesz keményebb a CFMoto sportgépe

2021.08.18. 12:16

Egy ideje már tudjuk: minél több egy motor nevében az R betű, annál keményebb a gép. Gondoljunk csak a Honda CBR1000RR-R-re. Na jó, ott már azért kicsit túl is tolták a dolgot, még ha van is mögötte igen vitamindús műszaki tartalom. Az R-ek szaporításának most a kínai CFMoto is szükségét érezte, noha a 250SR-R még így is csak kettőnél tart. 

SQCSSDEJINE6VIQDIJELUOID6Q

Az egyértelműen világpiaci jelentőségét építgető gyártó 2019-ben kezdte előkészíteni a 250SR premierjét, tavaly pedig le is leplezték a kezdő sportmotort. Most elérkezett az idő, hogy kicsit faragjanak rajta, és kidobják a hegyesebb változatot. Legalábbis erről szólnak a friss sajtóhírek. Az újdonságot egyelőre a típusjóváhagyási dokumentumokból ismerhetjük.

Úgy tudni, az SR-R szemernyivel sem lesz erősebb az SR-nél, persze a kategóriában a 28 lóerő amúgy is elegendő. Ehelyett inkább a súlycsökkentésre és a precízebb futóműre helyezik a hangsúlyt. Hátra egyoldali lengőkar került, kérdéses viszont, hogy az első villát lecserélik, vagy csak áthangolják. Összességében 165-ről 157 kilóra faragták a menetkész tömeget.

Emellett kis külső ráncfelvarrásra is számíthatunk, a fejidom mellett két szénszálas szárnyacska látszik is a fotón. De persze egyelőre semmi nem biztos, mivel hivatalos bejelentés még nem történt.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.