Még finomabb lett a Kawasaki Z900 RS

2021.08.18. 06:24

A Kawasaki Z900 RS-t már eddig is pont az emelte ki a retrógépek tömegéből, hogy bár kiválóan hozza a klasszikus stílust, mégsem olyan vele motorozni, mint egy őskövülettel. Fékben és futóműben mindenképpen finomabb, mint azok a modellek, ahol a gyártó fullba nyomta a retrót. Ennek ellenére érte azért némi kritika a bökősebb meneteknél elúszó segge miatt – a japánok egyebek mellett erre reagáltak a frissítéssel.

A Z900 RS SE kivitel kapott hátra egy Öhlins S46 rugóstagot, amelytől az ígéretek szerint feszesebb, stabilabb és precízebben irányítható lett a sportos retró-Kawa. Az első fejreállított villa változatlanul 41 milliméteres, de a hangolása eltér a sima RS-étől. A Brembo M4-es radiális monoblokk nyergek elöl 300 milliméteres tárcsákba harapnak. A műszaki változások közt még gyári tuningos kipufogót említhetünk.

Némi külső kozmetikázást is elvégeztek azért a modellen, így az 1970-es évekbeli Z1 Super Fourt idézi a fényezés, és ha már fekete-arany kombináció, akkor aranyszínű kerekeket is kapott az SE.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.