Alapjaiban újult meg a Royal Enfield Classic 350

2021.09.03. 14:02

Tavaly tavasszal mutatta be a Meteor 350-et a Royal Enfield, amely egyben egy új platform első képviselője is volt. Most elérkezett a Classic 350 felfrissítésének ideje is, így nem meglepő, hogy már ennél a modellnél is a J1D platformra váltottak.

Ez egyrészt új, merevebb vázat jelent, másrészt pedig teljesen áthangolt futóművet – 41 milliméteres első villával hátul két rugóstaggal –, szélesebb ülést, átdolgozott kezelőszerveket. Összességében a jobb irányíthatóság és a nagyobb kényelem volt a cél. A legfontosabb információkat immár LCD-kijelző jeleníti meg, és az USB-s töltési lehetőség is adott. A magasabb felszereltségekhez navigáció is jár.

Az új platformhoz új blokk dukál: a Meteorból már ismert 350-es húsz lóerős, csúcsteljesítményének eléréséhez 6100-ig kell forgatni, míg a 27 newtonméteres legnagyobb nyomaték már 4000-nél jelentkezik. A váltó ötfokozatú. A fékrendszert illetően kétféle megoldásról beszélhetünk: elöl tárcsa, hátul dob, egycsatornás ABS-szel, vagy elöl-hátul tárcsa, kétcsatornás blokkolásgátlóval.

Az új Classic 350-et tizenegy különböző színben kezdik forgalmazni, és a kiegészítők tárháza is igen gazdag. Az alapár 740 ezer forintnyi rúpia, de a csúcsváltozatokért se sokkal többet, 870 ezer forintnak megfelelő összeget kell kicsengetni.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.