A Z900 is megkapja az SE-kezelést

2021.09.20. 12:20

Nemrég készítette el az SE változatot a Z900 RS-ből a Kawasaki. Az egyébként is elég jól sikerült neo-retró gép ezzel kapott egy áthangolt futóművet, új fékeket, valamint egyéb kisebb módosításokat. Alapvetően nem változott a karaktere, de kezesebb és könnyebben irányítható lett, főleg tempós kanyargáskor.

Most hasonló kezelésen esett át a sima Z900, tehát a nem retrós megközelítésű meztelen Kawasaki is. Az első villa maradt 41 milliméteres, teljesen állítható, hátra viszont ez a modell is megkapta az Öhlins S46 rugóstagot. Az SE-t emellett Brembo M4-es radiális monoblokk nyergekkel és 300 milliméteres tárcsákkal szerelik. Vezetési segédletként kipörgésgátlót és választható menetprogramokat kapunk.

Az SE változat persze nem lett erősebb, sem nyomatékosabb az alap Z900-hoz képest. A 948 köbcentis sornégyes ugyanúgy 125 lóerőt és 98,6 newtonmétert tud ebben is, és a menetkész tömeg sem mozdult el a 210 kilogrammról. Ami az árakat illeti, egy közel 1500 angol fontos, vagyis nagyjából 600 ezer forintos differenciára számíthatunk.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.