Prémium Kínából, szeretettel

2021.10.01. 13:46

A kínai Voge már egy ideje hivatalosan is jelen van Magyarországon, bár egyelőre mérsékelten ismert. Tesztmotorunk is volt már a Loncin prémium almárkájától, a 300 DS túragép már annak a kornak a szülötte, amikor egy kínai motorkerékpár nem feltétlenül azért olcsó, mert rossz. A neoretró 500 AC-ben a Honda CB500-ból ismert kéthengerest használják, csakúgy, mint az 500 R-ben. Most azonban frissítenek.

A 2022-es modellvére többek közt éppen az 500 R-ből lesz 525 R, a jól ismert sorkettest pedig egy szintén ilyen elrendezésű, de valamivel kraftosabb, 471 helyett 494 köbcentis, 53 lovas egység váltja. Európában minden bizonnyal enyhén visszafogott teljesítménnyel is elérhető lesz a meztelen Voge, hogy megfeleljen az A2-es jogosítvány 48 lóerős felső korlátjának.

Emellett tíz kilóval könnyebb is lesz az új változat, így menetkészen 188 kilót nyom. A futóműhöz a KYB előre 41 milliméteres fejreállított villát, hátra monoshockot szállít, a fékek a Nissintől jönnek, és van Bosch ABS is. A korábbi modell fekete-fehér kijelzőjét színes TFT-re cserélik.

A másik újdonság egy belépőszintű idomos sportmotor lesz, a 250 RR. Burkolatai egy 248 köbcentis egyhengerest takarnak, harminc lóerejével mindössze 147 kilót kell mozgatnia. A számos piacon jelenleg is elérhető 300 RR-hez képest a vázat, a segédvázat és a lengővillát is módosították.



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.