Limitált MV Agustát ihletett a Nürburgring
Erősen limitált szériás különmodell készült az MV Agusta Brutale 1000 RR-ből, Nürburgring néven. Az egyébként is elég erős alapokon nem változtattak, a különlegesség a részletekben rejlik, a közvetlenebb reakciókat és kezesebb viselkedést a súlycsökkentés révén próbálták elérni.
Így tehát megmaradt a 208 lóerős, ezres sornégyes, bár belül egy picit finomítottak rajta új szelepvezetőkkel, szelepekkel, hajtórudakkal. Az Öhlins futóművet is csak áthangolták, azonban a felniket lecserélték: a vadonatúj, szénszálas kerekeket a BST-vel szoros együttműködésben fejlesztették. Ez pedig nemcsak az általános súlycsökkentést, hanem a rugózatlan tömegek lefaragását is szolgálja.
A másik jelentősebb változás a kipufogórendszert érinti. Itt az Arrow segítségével építettek egy 4-2-1-es titán rendszert, Superbike-vébés tapasztalatokból táplálkozva. Ennek köszönhetően kedvezőbb nyomatékgörbét kaptak, a teljesítményleadást pedig egyedi motormappinggel tették még ideálisabbá. Az elektronikai csomagon sem spóroltak, a Continental ABS természetesen kanyarfunkciót is tud, de van egykerekezés-gátló, rajtprogram és tempomat is. A vezető előtti 5,5 colos kijelzőn mehet egyebek mellett navigáció, és az okostelefonos csatlakoztathatóságot sem hanyagolták el.
A különleges MV Agusta Brutale Nürburgringből mindössze 150 darab készül, ezek mindegyike sorszámozott.